Her kan du downloade vores lejekontrakt.
|
Vigersted Forsamlingshus |
Reservation af hus:
vigerstedforsamlingshus@gmail.com
Eller på telefon 40 50 50 98
Vedrørende udlevering af nøgle:
Mathea Jensen
Mob. 40 50 50 98
Ring senest 8 dage før arrangementet.
|
Vigersted Forsamlingshus
Dato for reservation:
Dato for leje af huset: Lejer:
Navn:
Adresse:
Postnr. /By:
E-mail:
Telefon:
Konto nr. (til refusion af depositum):
Underskrift:
1)Familiefest er fx barnedåb, kobber- eller sølvbryllup, rund fødselsdag eller lignende, hvor der er dækket op til spisning 2:)Ungdomsfest er fest, hvor der hovedsageligt er unge mennesker til stede, og hvor der oftest ikke er dækket op til spisning, fx 18-års fødselsdag, studentergilde eller lignende. Der må højest være 149 personer i forsamlingshuset i henhold til brandvedtægterne
1. Reservationsgebyr: Reservationsgebyr på 500 kr. skal være betalt inden 7 dage fra henvendelse. Reservationsgebyret fratrækkes i lejeprisen – det er altså en slags forudbetaling. Gebyret indbetales til Vigersted Forsamlingshus’ konto via en kontooverførsel til Reg. 4426 Kontonr. 4955 189086 – HUSK AT SKRIVE NAVN OG LEJEDATO I BESKED TIL MODTAGER eller via MobilePay 156978. Reservation er gyldig, når reservationsgebyret og kontrakten er modtaget. Se også øvrige vilkår her i kontrakten samt på hjemmesiden. Bemærk: Ved afbestilling tilbagebetales reservationsgebyr ikke. 2. Betaling og depositum: Betaling af husleje og depositum skal finde sted senest 3 uger før datoen for leje af huset. Lejeprisen er inkl. lys, varme og service. Ved afbestilling senere end 14 dage før lejedato betales fuld husleje. 3. Tilbagebetaling af depositum: Depositum tilbagebetales, når huset er afleveret i rengjort stand, og det er blevet synet. 4. Lejebetingelser: Huset lejes kun ud til medlemmer af Støtteforeningen. Læs nederst på kontrakten hvordan du bliver medlem. Huset udlejes alene til personer over 25 år Det er ikke tilladt at overnatte i huset Der må ikke fjernes inventar eller service fra huset – evt. ituslået service modregnes i depositum Døre og vinduer mod havesiden skal holdes lukket, når der spilles musik For at der kan lejes ud til ungdomsfester, er det et krav, at forældre eller tilsvarende voksne er til stede under hele festen og tager ansvar for forløbet. 5. Praktiske oplysninger: Normalt har man rådighed over huset fra kl. 12 dagen før til kl. 12 dagen efter. Spidsbelastning kan forekomme. I vinterperioden kan der være aktivitet i billardklubben indtil kl. 15 om lørdagen. I huset er der service til ca. 120 personer. Der er 1 dobbelt kaffemaskine, elkedel, termokander, 2 store køleskabe, 1 lille skabsfryser, stor ovn og gaskomfur med 4 blus. Bordene måler 80x140 cm. Der er ca. 120 stole og 30 borde i alt. Affaldshåndtering: Glasflasker skal i glascontaineren. Tomme dåser (uden pant) stilles ved siden af forsamlingshusets affaldscontainer. Ved leje skal man selv medbringe følgende: Store skraldesække, opvaskemiddel, viskestykker, køkkenruller, karklude, køkkenknive, håndklæder, gulvklude og toiletpapir. Husk også emballage til madrester, der ikke skal smides ud. Aftale om udlevering af nøgler skal ske 1 uge før arrangementsdato hos Mathea Jensen, tlf. 4050 5098.
6. Om forsamlingshuset: Vigersted Forsamlingshus drives af en støtteforening, der arbejder på frivillig, ulønnet basis. Vi beder jer om at behandle hus og inventar med omtanke og ønsker jer en god fornøjelse med jeres arrangement.
Med venlig hilsen
|