Her kan du downloade vores lejekontrakt.

 

 

 

 

 

 

Vigersted Forsamlingshus

Reservation af hus:

 

vigerstedforsamlingshus@gmail.com

 

Eller på telefon 40 50 50 98

 

Vedrørende udlevering af nøgle:

 

Mathea Jensen

 

Mob. 40 50 50 98

 

Ring senest 8 dage før arrangementet.

 

 

Her kan du downloade vores lejekontrakt.

 

Word

 

PDF

 

 

 

Den skal udfyldes og sendes til vigerstedforsamlingshus@gmail.com

 

Du kan også få den tilsendt på mail ved henvendelse.

Ellers kan du kopiere formularen her nederst på siden.

Vigersted Forsamlingshus
Vigersted Bygade 41
Vigersted
4100 Ringsted
Hjemmeside:
www.vigerstedforsamlingshus.dk
Email:
vigerstedforsamlingshus@gmail.com

 

Dato for reservation:

                                                                                                                      

Dato for leje af huset:

Lejer:

 

Navn:

 

Adresse:

 

Postnr. /By:

 

E-mail:

 

Telefon:

 

Konto nr. (til refusion af depositum):

 

Underskrift:

 

 

Udlejningstype, sæt kryds:

Type af fest/begivenhed, sæt kryds:

 

Fredag, lørdag, søndag og helligdage

Hverdage
(mandag til torsdag)

Store og lille sal, Skænkestuen, Sognestuen og køkken

Pris 4.500 kr.

Depositum fra 2.000 kr.

 

Pris 3.250

Depositum 2.000 kr.

 

Bryllup

 

Konfirmation

 

Lille sal, Skænkestuen, Sognestuen og Køkken

Pris 3.250 kr.

Depositum 2.000 kr.

 

Pris 2.600 kr.

Depositum 2.000 kr.

 

Familiefest 1)

 

Ungdomsfest 2)

Depositum 5.000 kr.

 

Leje på timebasis
400 kr. pr. time

Udlejes ikke på timebasis

___  timer á 400 kr.

 

Andet:

Depositum aftales

 

1)Familiefest er fx barnedåb, kobber- eller sølvbryllup, rund fødselsdag eller lignende, hvor der er dækket op til spisning

2:)Ungdomsfest er fest, hvor der hovedsageligt er unge mennesker til stede, og hvor der oftest ikke er dækket op til spisning, fx 18-års fødselsdag, studentergilde eller lignende.

Der må højest være 149 personer i forsamlingshuset i henhold til brandvedtægterne
Der tages forbehold for prisstigninger

 

1. Reservationsgebyr:

Reservationsgebyr på 500 kr. skal være betalt inden 7 dage fra henvendelse. Reservationsgebyret fratrækkes i lejeprisen – det er altså en slags forudbetaling.

Gebyret indbetales til Vigersted Forsamlingshus’ konto via en kontooverførsel til  Reg. 4426 Kontonr. 4955 189086 – HUSK AT SKRIVE NAVN OG LEJEDATO I BESKED TIL MODTAGER eller via MobilePay 156978.

Reservation er gyldig, når reservationsgebyret og kontrakten er modtaget. Se også øvrige vilkår her i kontrakten samt på hjemmesiden.

Bemærk: Ved afbestilling tilbagebetales reservationsgebyr ikke.

2. Betaling og depositum:

Betaling af husleje og depositum skal finde sted senest 3 uger før datoen for leje af huset. Lejeprisen er inkl. lys, varme og service. Ved afbestilling senere end 14 dage før lejedato betales fuld husleje.

3. Tilbagebetaling af depositum:

Depositum tilbagebetales, når huset er afleveret i rengjort stand, og det er blevet synet.
Tilbagebetaling sker senest 14 dage efter datoen for leje af huset.

4. Lejebetingelser:

Huset lejes kun ud til medlemmer af Støtteforeningen. Læs nederst på kontrakten hvordan du bliver medlem.

Huset udlejes alene til personer over 25 år

Det er ikke tilladt at overnatte i huset

Der må ikke fjernes inventar eller service fra huset – evt. ituslået service modregnes i depositum

Døre og vinduer mod havesiden skal holdes lukket, når der spilles musik

For at der kan lejes ud til ungdomsfester, er det et krav, at forældre eller tilsvarende voksne er til stede under hele festen og tager ansvar for forløbet.

5. Praktiske oplysninger:

Normalt har man rådighed over huset fra kl. 12 dagen før til kl. 12 dagen efter. Spidsbelastning kan forekomme. I vinterperioden kan der være aktivitet i billardklubben indtil kl. 15 om lørdagen.

I huset er der service til ca. 120 personer. Der er 1 dobbelt kaffemaskine, elkedel, termokander, 2 store køleskabe,

 1 lille skabsfryser, stor ovn og gaskomfur med 4 blus.

Bordene måler 80x140 cm. Der er ca. 120 stole og 30 borde i alt.

Affaldshåndtering: Glasflasker skal i glascontaineren. Tomme dåser (uden pant) stilles ved siden af forsamlingshusets affaldscontainer.

Ved leje skal man selv medbringe følgende: Store skraldesække, opvaskemiddel, viskestykker, køkkenruller, karklude, køkkenknive, håndklæder, gulvklude og toiletpapir. Husk også emballage til madrester, der ikke skal smides ud.

Aftale om udlevering af nøgler skal ske 1 uge før arrangementsdato hos Mathea Jensen, tlf. 4050 5098.

 

6. Om forsamlingshuset:

Vigersted Forsamlingshus drives af en støtteforening, der arbejder på frivillig, ulønnet basis.
Medlemskab af støtteforeningen koster 300 kr. om året. Kontingent betales på MobilePay  156978 eller konto 4426 4955189086. Send en mail til
vigerstedforsamlingshus@gmail.com når kontingentet er betalt, for vi kan ikke se indbetalers navn, da det er forenings MobilePay.

 Vi beder jer om at behandle hus og inventar med omtanke og ønsker jer en god fornøjelse med jeres arrangement.

 

Med venlig hilsen
Støtteforeningen for Vigersted Forsamlingshus