Vigersted Forsamlingshus

 

 

 

Vedrørende  udlevering af nøgle:

Mathea Jensen

Ågerupvej 26

4100 Ringsted

Mob. 40 50 50 98

E-mail: mot.jensen@gmail.com

Ring senest 8 dage før arrangementet.

 

 

 

For at holde så høj en standard som muligt i Vigersted Forsamlingshus er det vigtigt, at lejerne er grundige ved rengøringen af huset efter brug. Huset skal kunne benyttes umiddelbart, uden at der skal gøres ekstra rent. Det er Mathea og/eller Liselotte,  der suverænt afgør, om huset er klar til næste fest. Hvis hele -eller dele af —  rengøringen skal laves om, vil der blive trukket i depositum.

 

Hvis du kan svare ja til nedenstående 13 spørgsmål, har du måske gjort det godt nok.

 

Flasker bedes lagt i flaskecontaineren på parkeringspladsen.

 

Øldåser kan sættes i en sæk ved affaldscontaineren.

 

Ja        Nej           Ved ikke

Reservation af hus:

Liselotte Petersen

Helst på mail:

vigerstedforsamlingshus@gmail.com

Eller på telefon 27 63 93 73 mellem 17 og 21.

1.

Vil du gerne holde fest i lokalerne, som de ser ud nu?

 

 

 

2.

Kan køkkenet benyttes af næste lejer uden risiko for madinfektion?

 

 

 

3.

Vil du spise mad, som har været opbevaret i køleskabene?

 

 

 

4.

Kan du benytte toiletterne uden betænkeligheder?

 

 

 

5.

Kan du se dig i spejlet med god samvittighed?

 

 

 

 6.

 Ser bordene pæne ud — uden pletter?

 

 

 

 7.

 Er alle gulvene vasket rene og fri for fodspor, støv, jord og ølsjatter?

 

 

 

 8.

Er udendørs efterladenskaber samlet op? (cigaretskod, flag, flasker, glas).

 

 

 

9.

 Står service på de rigtige, angivne pladser og er der det rette antal i skabene?

 

 

 

 10.

 Ser skabene overskuelige ud?

 

 

 

 11.

 Står stole og borde på de rette steder?

 

 

 

 12.

 Er gulvet vasket under borde og stole?

 

 

 

 13.

 Er vindueskarme og bar vasket af og fri for stearin?